Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Kreativity Kft. a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.
Megkérjük, hogy értesítés nélkül ne küldje vissza a terméket, előbb jelezze nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: gabi.kreativity@gmail.com. Ezt követően munkatársaink azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot.
Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk:
- Név
- Rendelésazonosító vagy számlaszám
- Panasz rövid leírása
- Mellékelt fotó a kész termékről
Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémára, így forduljon hozzánk bizalommal.